Huile Prodigieuse fra Nuxe: den franske vidunder olie

En weekend i det københavnske på CPH studio hotel

Cph studio hotel københavn

CPH studio hotel københavn budget

Cph studio hotel rabat

Opholdet er modtaget som gave, men meninger og holdninger er som altid mine egne

Som I måske har set på min instagram, var jeg i sidste weekend en tur i København med T, hvor vi havde fornøjelsen af at besøge CPH studio hotel, som ligger perfekt placeret ved amager strandpark, kun få minutters gang fra den nærmeste metro station.

Vi havde taget bilen derover og kunne parkere gratis ved hotellet og så benyttede vi også ellers bare af metroen indtil vi kørte hjem igen søndag. Det var et kæmpe plus for os at der var mulighed for gratis parkering, det finder man ikke mange steder rundt omkring i København og vi nyder virkelig friheden ved at kunne kører når det passer os bedst, i stedet for at være afhængig af bus og tog. Især den sidste dag var det rigtig dejligt at have bilen – vi tjekkede ud af hotellet lidt før 11.00 og så kørte vi et smut på fisketorvet, inden turen gik tilbage til Vejle.

Vi ankom fredag eftermiddag, hvor vi hurtigt fandt os godt til rette på vores værelse. Vi havde fået tildelt et superior værelse på 4. etage som havde en kæmpe teresse med udsigt ud over Øresund. Selve indretningen var meget minimalistisk og skandinavisk, hvilket bestemt faldt i min smag. Hvis I vil se flere billeder fra selve indretningen og hotellet, kan I tjekke min Instagram ud hvor jeg har delt lidt forskelligt.

Lørdag morgen fik vi morgenmad på hotellet, som er noget man tilkøber og det var ganske udmærket. Ikke noget overdrevet udvalg, men de ting der var, smagte godt. Efter at vi havde nydt en god morgenmad smuttede vi ind til byen, hvor den stod på sightseeing det meste af dagen inden vi igen vendte tilbage til hotellet for at gøre os klar til at tage ud at spise om aftenen. Vi havde bestilt bord på 8tallet igennem diningweek og det var virkelig en god oplevelse. Super mad og rigtig hyggelig stemning i resturanten. Bestemt et besøg værd, hvis man er på de kanter og gerne vil lidt væk fra midtbyen.

Søndag tog vi chancen og lagde vejen forbi Wulff og Konstali på lergravsvej, som ligger et kvarters gang fra hotellet. Det er ret populært, så vi kom i god tid og det var heldigt, for køen voksede hurtigt efter at vi var blevet skrevet op til et bord, men heldigvis kunne vi nøjes med at vente 15min før der var et bord klar til os. Det var første gang at vi besøgte stedet, men det er helt sikkert et sted jeg godt kunne finde på at besøge næste gang vi er i det københavnske.

Det var en virkelig dejlig og afslappende weekend, som både bød på god mad, lidt sightseeing og godt selskab, så vi nød det i fulde drag. Jeg har desuden fået lov til at dele en rabatkode med jer, hvis I også vil besøge CPH studio hotel. Hvis I oplyser koden KATRINEMØRK ved booking får I 20% på jeres ophold. Koden gælder hele året, men opholdet skal bookes inden slutningen af marts, så det er med at slå til nu, hvis I planlægger en lille københavner tur engang i 2018. I booker ved at sende en mail til booking@cphstudiohotel.dk.